Aldrig är det nog!

Jag vill inte att det ska ta sluuuut!!
Jag hade gärna varit ledig imorron också...fast imorron blir det katastrofövning..kan nog bli ganska roligt det med! Ska se om jag hinner inom IKEA en runda efteråt också, har ju fortfarande inte varit där och jag skulle nog behöva lite ljus och sånt nu till jul :)
Fast med tanke på att jag precis har betalat räkningarna (sjuukt tråkigt) så kanske jag får tänka på min strama budget och bara handla mycket lite!

Igår trodde vi att vi skulle träna...två pass va det tänkt men tji fick vi för ledaren va sjukt och ingen ersättare fanns där så vi fick snällt gå hem igen...men är man laddad för träning så är det svårt att gå hem och sätta sig i soffan igen...så jag tog cykeln och pinnade bort till mormor och morfar...där blev det 30 min på löpbandet och tio var på cykeln och crosstrainern...såg Joel framför mig hela tiden som pushade på mig....därav 30 minuter på löpbandet med endast gång i 1 minut för att dricka :)
Fan va jag kände mig duktig efteråt...kanske kan jag hänga med Joel ett tag om vi ska ut och springa utan att dö!

Idag blir det shopping (resterande julklapparna) och en fika...sen ska pappa och jag fixa färg till min schablon...va jättelängesen jag köpte den och först nu har jag fått tummarna ur och ska fixa färgen...shame on me!
Så det blir nog målning på lördag tror jag!
Nu ska jag fixa håret...ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Ojojoj blomski, jag får sådana där SAKNA BLOMMAN hugg i magen ibland... fick ett nu!! Hoppas du har målat den där grejen tills jag kommer så jag får se den, var ju ett tag sen du visade mig att du köpt den... ;) hihi! Älskar dig!!

2009-11-25 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0