En såndär glad känsla...

Idag har jag varit med om något underbart...något som gör en glad ända in i själen...
Jag va och besökte en dagverksamhet för dementa i några timmar...och personalen som jobbade där va helt underbar...trevliga och med en värme mot dom gamla som jag aldrig sett för...och som dom gamla satt och mös och hade trevligt...dansade med varandra eller hjälpte till i köket...ja det va riktigt roligt att få va med dom och bara umgås...och eftersom det är Mårtengås idag så bjöds det på kalkon till middag...så vi satt där och åt och njöt alla tillsammans...

Och fast jag inte gjort mycket mer idag än att sitta och snacka så är jag så himla trött...när vi åkte hem från Smyge så kändes det som om jag skulle kunna sitta rakt upp och ner och bara sova...
Men det går inte att vila heller...nu ska jag göra klart hemsjukvårdsuppgiften sen väntar träning i 2,5 timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0