Far och flyg

Vilket jäkla skitväder det har varit idag...det har ju varit värsta stormen...och SNÖ...herregud!
Så kallt så det kändes in i märg och ben och dessutom glömde jag vantarna imorse...stressad som satan eftersom bara den andra klockan ringde...det va verkligen inte roligt!

Idag har jag åkt fram och tillbaka till Smyge två gånger och varit runt ute på landet och i Beddinge...helt enkelt ganska mycket tid i bilen...bara för att kolla på omläggningar och ge två injektioner...fick va med på en jättebra utbildning om demens...väldigt givande!
Sen hade vi ju strömavbrott också ute i Smyge...riktigt busväder!

Blev ingen träning idag...mest för att jag är för bekväm och inte vill gå dit själv...ja fy på mig men vi tränade ju 2 och 1/2 timme igår så det får va vilodag idag! Imorron blir det fitnessbox och jag har övertalat cecil att följa med också :)
Nu ska jag snart göra te och kolla på tv...skiter i allt va skola heter ikväll och ska bara ligga platt hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0