Freakin' happy

Idag är jag glad...nästan så jag har ont i kinderna så mycket jag dragit på smilbanden!
För det första så hade jag sovmorgon...vilket var väldigt välbehövt för fy va trött jag varit denna veckan...
Sen fick jag gå väldigt tidigt från praktiken...jag va där nog bara en och en halv timme sammanlagt och det va sista dagen idag och har varit trevligt men skönt att det är över..och min handledare hade skrivit en sån fin kommentar ommig på utvärderingslappen...sånt värmer :)

Sen gick jag ner till stan och mötte upp en av mina fina vänner nämligen Cecil...så blev det en lunch på det...och när vi sitter där så kommer någon gående med barnvagn som jag känner igen...HANNAH! Fick en jättemegakram och det va så härlig att se henne! Så hon, Carro och Louise kom in och slog sig ner hos oss...så blev det updateringar och en massa snack och lite gos med Neo förstås :)
Helt underbart att sitta där omringad av personer som man tycker mest om i hela världen!

Sen fick jag va lite snäll och gå med lillebror på ett ärende...men förhoppningsvis så är han snäll och låter mig va med på presenten till Sebbe imorron så det jämnade ut sig :)
Och nu sitter jag här och bara är glad...ska snart hoppa in i duschen och sen städa toan och fixa mig för tjejerna kommer hit ikväll och ska dricka vin och snacka en massa :)
Ska bli himla mysigt och roligt :)
Fast man kanske inte ska säga för mycket...det är trots allt fredagen den 13:e sådet kan fortfarande sluta i katastrof!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0