Gör mig glad!

Idag vill jag verkligen inte gnälla men det är jäkligt svårt...
Jag mår ju inte så himla bra (läs: skitdåligt) så då är inget annat heller särskilt roligt...
Förkylningen blir bara värre...nu har jag börjat få ont i bröstet också...skitbra!
Tuuur vi bara ska va i skolan nästa vecka för då kan jag skubba en massa :)
Har som tur är fått plugga en hel del idag på praktiken så jag känner ingen direkt ångest över att böckerna ligger uppslagna och stirrar på mig...dessutom är det kanske dags att jag kuggar någon tenta...känns inte som att jag pluggat tillräckligt...får väl gå på känn...NÄ TÄNK POSITIVT! Jag kan klara tentan ändå!!

Förutom tentan så längtar jag faktiskt jäääättemycket till imorron för på kvällen ska vi se New Moon :)
Det har vi ju inte alls längtat till nejdå!
Och ikväll är det ju Glee på tv och den va ju faktiskt ganska så bra....fick iaf en att bli lite glad!
Kan behövas här hos mig...något som gör mig glad!
Fast jag vet ju vad som skulle göra mig ännu gladare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0