Grått, grått, gråare...

...vet iofs inte om det finns ett ord som heter gråare :)
Men idag är verkligen en sån dag...höstväder deluxe...småregnat hela dagen...kallt...
Man vill bara hem och krypa under täcket och stanna där i värmen...
Jag fick sluta tidigare från praktiken idag så det va bara hem och lägga sig under filten i soffan...passade på att ta en tupplur innan jag satte mig här vid datorn och ska försöka slutföra min uppgift vilket jag skulle gjort igår men nu har jag boken jag behövde så nu ska den helt enkelt bli klar!

Onsdag idag alltså...känns som om dagarna flyger iväg och ändå går det så långsamt...jag vill ha sovmorgon!!
Imorron kommer älskade Hanzipanzi hem :) Ska bli så roligt att få träffa henne och uppdatera varandra om allt som hänt sen vi pratade sist...vet iofs inte om jag har så mycket att berätta...har väl inte hänt något jätteupphetsande i mitt liv precis...men jag kan tänka mig att hon har en del att berätta :)
På fredag ska vi samlas här alla tjejerna och snacka och dricka vin...ska bli himla mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Blomski! Imorgon ska jag krama dig =)

2009-11-12 @ 08:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0