I dont know why!

Jag är tröööött!!
Inte för att hemsjukvården är särskilt stressande...men man blir rätt trött av en massa bilåkning...btw så kör vi värsta monsterbilen som är jäkligt skön att åka...
Idag har vi gjort lite mer än dom andra dagarna...det va plus två blodprov idag jippi!
Har åkt två gånger fram och tillbaka till Smyge men bara varit på landet en gång (landet är Beddingestrand och upp där runt om)!
Förbryllad över att ett hus kan få en att få fjärilar i magen...jag försökte att inte ens titta för det är så onödigt...men jag gjorde det ändå...nyfikenheten tar alltid över!
Sen fick jag va med en trevlig sjukgymnast på eftermiddagen (kanske ska erkänna att han även va ganska snygg)...tappade hakan när han i förbifarten sa att han va över fyrtio (tror jag missuppfattade för han ser ut som max 35) och har tre barn...what liksom!

Nu ska jag försöka skriva ihop en situation som handlar om hemsjukvården...det får bli en del fiction känner jag!
Känner ingen lust för att laga middag...lika svårt att komma på nått nytt varje gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0