Idol!!

Shit va Erik har talang...denna kille är ju grym...vilken röst...vilken känsla!
Helt galet att han kan va så ung och ändå ha en sån röst...inte många som kan göra Queen-låtar så bra...
Kommer inte han till final så är det svenska folket både blinda och döva!
Men vilket svårt val...världens bästa låt...jag och pappa diskuterade och kom fram till att det är alldeles för svårt att säga en låt...finns så många bra....helt beroende på vilket humör man är på...eller vilken stil man gillar...


Så nu väntar jag bara på vem som åker ut sen ska jag direkt i säng...jobba imorron...usch känner inte alls för det...skulle gärna haft en sovmorgon efter en hel veckas tidiga mornar...varför säger man alltid ja till jobb och tänker att det är ju inte så himla jobbigt att jobba en dag extra men sen när man väl ska göra det hatar man sig själv för att man sa ja och bara får en ledig dag innan en hel veckas praktik igen...får väl peppa mig själv med att jag verkligen behöver pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0