If it makes you happy...

Har haft världens mysigaste lördag änsålänge :)
Efter en mysig morgon så fick jag snabbt som attan måla schablonen en gång till...men den blev sådär...fin på långt håll :)
Sen blev det ner till stan med moster och fixa en massa ärende som hon hade bland annat lite julklappar...därefter hämtade vi upp lillebror när han hade slutat jobba och fixade lite kläder till honom...han kommer va riktigt fin ikväll :)
När vi va färdigshoppade så satte vi oss på A9 och käkade lunch och drack lite cider och öl...jättemysigt!
Inte varje dag man gör något sådant...inte heller alla som har en så snäll moster som vi har!

Och nu har precis Joel och Katta lämnat mig efter att ha beställt en julklapp till mig på internet...så nu tänkte jag sova en timme och sen är det dags att fixa sig...
Ikväll blir det förfest hos Coffe med min babe Andréa och sen ska vi kolla när Sasan och gänget spelar på Magget!
Kan nog bli en ganska rolig kväll...ska dock försöka ta det lite lugnt...känns sådär att komma bakis till praktiken första dagen :S
Nä nu ska jag försöka sova en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0