Kämpar på igen...

Skönt att va tillbaka i gamla gängor...förkylningen är nästan försvunnen så idag blev det träning...
Riktigt skönt va det...men det märktes att man inte hade varit där på en vecka...benen skakade lite grann efteråt :)
Imorron blir det core och dansaerobic...2,5 timmes träning som bara flyger förbi!
Nu ska jag bara sköta maten denna veckan också sen är det igång...idag blev det kokta rödbetor och kotlett...rätt okej...men sås hade ju varit gott!

Varit en runda i skolan också...denna veckan har vi katastrofmedicin...väldans intressant...
Först hade vi introduktion där en tjej berättade hur man prioriterar vid stora olyckor och katastrofer och så...rätt mycket att tänka på där...men nu vet jag iaf hur jag ska göra om jag råkar köra förbi en stor olycksplats!
Sen va där även två från ambulansen i Malmö och berättade lite men jag har ju precis varit på ambulansen så det va ju inte direkt nått nytt...bara ännu en grej som gjorde att jag blev lite mer säker på att jag faktiskt kan tänka mig att läsa till Ambulanssyrra när jag VUB:ar...kanske IVA-syrra....får se...vill helst få ett jobb och jobba lite först en tid :)

Nu har jag precis tryckt i mig lite Pomelo...fatta vad mätt man blir på en sån...jag orkade inte ens äta upp allt fruktköttet...trodde ju inte där skulle va så mycket i...tog ju för fasen en halvtimme att skala och plocka ut allt (nästan)!
Nu ska jag nog sätta på en film...är ledig imorron...aaahhh så jäkla gött...och onsdag också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0