Kurera kropp och knopp!

Vaknade med ont i halsen...inte alls bra...fick lite smått panik för att jag skulle bli sjukt tills på fredag...och det har inte blivit bättre...nu har det tillkommit en massa snor :(
I don't like this!
Försöker kurera mig med te och Strepsils för halsen...inte alls läge att bli sjuk nu...

Har iaf varit en vääääldigt lugn dag på ambulansen idag...ibland så drygt så jag ville hoppa ut genom fönstret för att nått skulle hända...verkligen skittråkigt...men det kan man ju inte veta från dag till dag hur många larm det blir! Hoppas på en händelserikare dag på torsdag annars ska jag ta med mig mina böcker så jag iaf kan plugga när jag ändå bara sitter där!

Nä nu ska jag läsa lite till sen blir det mer te och Betty och fruarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0