Nästan lite som i en film...

Idag har jag varit på ambulans och praktiserat...riktigt roligt...fick va med på ett par utryckningar och ett prio ett larm med blå ljus och sirener och allt...så spännande :)
De första jag mötte på morgonen va en ung brandman i bara kalsongerna...tjena liksom...sen blev det bara bättre när brandmännen fick larm och hade varit och fysat i badhallen...en massa halvnakna män kom springande när vi stod och gick igenom ambulansen....wow...det va precis som en scen i en film där jag står med hakan nere vid knäna och kan inte slita blicken ifrån dom haha! Dom är ju inte lite vältränade!
Men bortsett från snygga brandmän så hade jag absolut kunnat tänka mig att jobba på ambulansen om ett par år när man fått lite kött på benen!

Bara för att jag följde med på prio ett larmet så va jag hemma kl sju...skulle egentligen slutat halv sex...så idag blev det ingen träning...har ju tenta på fredag och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hinna läsa till den när jag slutar så sent och samtidigt hinna träna....bara det att jag mår ju så bra när jag tränar så jag vill egentligen inte skita i det...men jaja imorron ska jag nog få det att gå ihop...får köra en riktigt lång pluggnatt...dock inte riktigt min grej jag är ju alltid så jäkla trött så jag orkar aldrig hålla mig vaken...somnar med boken i famnen...nu bara jag svamlar...vet inte riktigt vad jag håller på med...innan jag började skriva här läste jag om samma sida typ sex gånger för ögonen gick i kors hela tiden...kanske snart dags för sängen...

Btw så var lördagen riktigt jäkla rolig...med bra förfest och ganska okej utgång...och en tiopoängare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0