Regn ute men sol i hjärtat

Resultatet av vår shoppingdag blev en jacka, en tjocktröja och ett par skor till lillebror och ett par nya träningsskor till mig...helt klart en godkänd dag :)
Förutom att Joel glömde att han skulle hämta mamma på jobb halv tre och när klockan va tjugo i tre satt vi hemma hos mamma och pappa och fikade...typiskt honom :)

Nu ligger min lilla sötnos på en filt bredvid mig i köket...vi har varit ute i regnet på promenade och varit nere i djuraffären på Hundens dag och fått klorna klippta! Hon är väldigt envis denna hund...regn är helt enkelt inget för henne...hon sätter sig ner och vill absolut inte gå...klok hund helt enkelt :)
Nu ska jag äta spenat- och kycklinggratäng och sen blir det ett stepup pass med Andréa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0