Rusar förbi...

Då va det fredag igen...shit va tiden går fort...jag hinner inte riktigt med!
Igår hade vi Katastrofövning ute på räddningstjänstens övningsfält...men vi va så lite i vår grupp så vi slapp va ute i det kalla vädret...istället blev det ett par fall inomhus...jag och Annie redde upp det riktigt bra :)
Eftersom vi va så lite folk fick vi sluta tidigare så jag stack inom IKEA...fick handlat en massa ljus och sånt som man alltid behöver...men egentligen va jag bara mest nyfiken på hur där såg ut...och jäklar va stort där va!
Sen eftersom jag hade bilen så fick jag ju utnyttja tillfället och köra och handla också så nu är kylen full igen!

Min stackars mamma drog ut en tand igår och hon är livrädd för tandläkaren men det klarade hon fint och för att hon va så duktig så handlade jag en tidning till henne som hon kan ha idag när hon ligger hemma och tar igen sig :)
Jag stjäler pappa ett par timmar idag från mamma också...det ska nämligen komma nån gubbe och fixa teveuttaget så här måste va någon hemma och jag ska ju givetvis in till Malmö precis när dom skulle komma...men pappa ställde upp och när han ändå är här så ska han måla min schablon :)
Så när jag kommer hem ikväll så är här förhoppningsvis en fin målning på väggen!
Nu måste jag skynda mig...måste käka innan jag drar in till Malmö...oj vad klockan va mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0