Same old, same old

Känns som att det är samma visa varje söndag...
Utgångsresumé och sen bakissöndag...fast igår och idag har faktiskt varit liite annorlunda...
Visst det blev utgång igår...hade riktigt roligt tillsammans med Boel...många skratt och väldigt många öl :)
Sen gick vi till Kristall men det va ingen hit...hade inte särskilt roligt och blev lämnad ensam efter ett tag...som tur va så fanns Lasse där så han va jag med resten av kvällen...en av dom finaste killarna jag känner!

Va inte alls bakis imorse vilket va riktigt nice så det blev direkt ut till mamma och pappa för lite filmmys...såg Inkheart som jag skulle gjort i fredags men hann aldrig...den va inte särskilt bra...och sen såg jag I Love You, Man! Den va också sådär...
Sen blev det lite fotboll fram tills vi stack och kollade på handboll...IFK förlorade så det va inte så jäkla roligt!
Och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa igen...mätt och belåten med lillebror och Kerry och en film...
Lite sugen på min egen soffa dock...The Big Bang Theory väntar ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0