Som en myra...

Första dagen på en ny praktik...nu är det två veckor i hemsjukvården som gäller...känns väl sådär spännande...bara såromläggningar och injektioner...men lite skönt ändå att inte behöva ge allt i två veckor utan här är det mest bara att hänga på...hade ganska lugnt idag så jag fick gå redan klockan tre...sköönt!
Så nu sitter jag med den roliga ledarskapsuppgiften som jag sagt att jag skulle göra klart flera gånger men sen har annat kommit emellan...får väl se om den kanske kan bli klar idag då!

Ikväll väntar ett core och sen ett dansaerobic-pass...nu är terminsavgiften inbetalad så nu ska jag va flitig som attan! Och försöka va lika flitig på helgerna...det absolut svåraste för då har man alltid så mycket annat som man vill hinna med...
Nä lite mat nu kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0