Speedy!

What a day!
Jag känner mig alldeles uppe i varv...
Fick gå hem jättetidigt från praktiken för vi hade verkligen inget att göra...
När jag kom hem va det bara att börja fixa...dammsugade, torkade golven och tvättade...dammningen får vänta tills imorron här bli ändå dammigt lika fort igen!
Sen stack jag och tränade...löpbandet och crosstrainern...skönt va det...stackars Andréa hade ont i armen efter vaccineringen så vi fick skippa boxningen idag!
Sen hem och tvätta lite till...försökte mig på att börja plugga men det är så jäkla tråkigt och jag har ingen motivation alls...ändå känner jag tentapaniken börja krypa längs ryggraden...
Har varit himla duktig hela veckan med maten...bara en massa nyttigt...idag blev det köttbullar med blomkålspuré...en ny favorit...fy va blomkål är gott!!

Nu väntar tvätten på att jag ska vika den och lägga in den i klädkammaren...sjukt roligt...not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0