Ta igen sig-helg!

Igår va ingen bra dag alls...vaknade med feber och ingen röst och ont i halsen...
Kände verkligen inte för att stiga upp och skriva tenta...men med ett par Panodil så bar det av in till Malmö och tentan skrev jag fast det kändes verkligen inte som om det gick bra men det återstår att se...usch...
Hade lite omvårdnadshandledning och sen va det direkt hem till soffan och sova lite innan det var dags för bio...
New Moon...som vi har längtat...tyvärr va filmen inte så jättebra som den första men helt okej...jag kommer ju definitiv att se om den hemma i soffan där man kan se om scener flera gånger :)
Och guuud va Jacob är snygg...nästan så att han slår Edward i denna filmen...

Idag blir det iaf lördagsmys för hela slanten :)
Mådde mycket bättre när jag vaknade idag jämför med igår så det blev städning av lägenheten...den har sett bedrövlig ut sen vi va här både fredag och lördag förra veckan...men nu är där rent och fint...tom golven blev tvättade :)
Sen fick jag skjuts av min fina moster ut till mamma och pappa...
Jag och mamma tog bilen och stack till Albäck med älsklingen och gick i det fina vädret...så fint där va med alla höstfärger!
Om ett par timmar ska jag hämta lillebror och pappa som varit i Tyskland...kanske har dom handlat något till mitt barskåp (läs: skafferiet)!
Mamma har handlat god mat till ikväll och sen blir det film med Cecil och Sabina...
Helt enkelt en jättehärlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0