Tack för den!

Nu hoppas jag verkligen denna dagen inte kan bli sämre...
Åkte in till Malmö för att redovisa uppsatsen...men mötet va inställt så vi åkte dit i onödan :(
Sen träffade jag Elina...och det va såklart jättemysigt att träffa henne och fika och snacka en massa...fick en del fina råd av henne :)
När det va dags att ta bussen hem hade tydligen himlen öppnat sig och stormstyrkan tilltagit så jag va alldeles dyngsur när jag satte mig på bussen...det blev nog inte min förkylning bättre av...
Sen hade jag inget i frysen som jag kunde värma och inget hade jag tagit fram...så då fick jag bryta min långa kolhydratfria tid...blev spagetti med köttfärssås (ja jag hade köttfärssås i frysen)...kändes skitdåligt att äta spagetti...gott men ångest...dessutom så hoppar jag träningen idag också för att jag måste plugga och för att förkylningen inte ska bli sämre...
Nu kan det väl bara inte hända nått mer som gör denna dagen ännu värre...jo kanske ett strömavbrott så jag missar GA skulle inte förvåna mig...då blir det bara att gå och lägga sig och dra nått gammalt över sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0