What about fredagsmys?

Nu har jag varit inne i Malmö en runda...introduktion till KUA som är en avdelning som bara sköts av studenter...där jag ska va i två veckor...ska bli riktigt spännande...se hur mycket man egentligen kan och få jobba lite mer nära med läkarna...ja det ska bli riktigt roligt...dock inte så kul att börja en söndag men jag får iaf sovmorgon för jag börjar inte förrän halv två :)

När jag kom hem höll pappa på med schablonen...tyvärr behöver den målas två gånger så jag får själv göra det en gång till imorron...undrar hur det ska gå :)
Men den ser fin ut iaf :)
Lägger upp en bild när den är färdig!

Ikväll blir det soffan för min del!
Alla är upptagna på olika håll verkar det som så det får väl bli en ensam kväll idag...men det går bra det med...faktiskt rätt skönt ibland :)
Ska kolla Idol och så va där nån film på nian som verkade rätt bra...Brad Pitt är ju aldrig fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0