091005

Jag började precis detta inlägg med att skriva: Jag är så trött på att plugga...men sen raderade jag det och funderade en liten stund...för visst är det skittråkigt att plugga...läsa kapitel efter kapitel och hoppas att jag kanske kommer ihåg 1/10 av del som står där...men jag har ju faktiskt valt det själv...jag vill ju faktiskt egentligen läsa...annars hade jag aldrig sökt till högskolan från första början...och jag tycker ju faktiskt det är väldigt roligt det jag håller på med...meeen det är så mycket skönare att bara va ledig och kunna göra precis vad man vill...slippa ha böckerna stirrande på en hela tiden och tänka: Jag borde verkligen läsa ett kapitel till...

Jag vill bara att detta ska va över och börja jobba och kunna va ledig utan att veta att böckerna väntar...15 veckor till sen slipper jag det...jisses vad det lät länge...okej 3 tentor och en klinisk examination till jag är klar...det lät lite mindre...dock ännu allvarligare...klar ska jag iaf förhoppningsvis bli :)

Idag ska jag tvätta...har två proppfulla IKEA-kassar som väntar på mig i hallen...
Det är något tillfredsställande med att tvätta även om det är skittråkigt...kanske för att det luktar så gott och det är så härligt att hänga in en massa rena kläder i klädkammaren...
Ska hämta ut en grej på posten också...beställde Osis+ dust it på internet...hoppas det är bra...vet att min idol Boel använder det och hon är alltid så fin i håret :D
Kanske sticker ner en runda till stan också när jag ändå är ute och rör på mig...funderar på att köpa en likadan halsduk som Jessica hade här i fredags...den såg så jäkla mysig ut...återkommer med bild om jag hittar en! Nä nu ska jag bege mig ner i tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0