091016

Idag mår jag mycket bättre...har bara skitont i armen och lite öm i ryggen men det kan man väl leva med!
Mamma ringde precis och tyckte jag lät mycket piggare :)
Men hade någon sett mig man nog blivit rädd...ser ut som ett troll haha...skulle nästan lagt ut en bild...ibland undrar man hur vissa kan va sådär söta när dom vaknar och drar på myskläder...så ser jag aldrig ut!

Blir det lite ärende i stan idag..hämta brors kostym på kemtvätt, köpa julklapp till mamma...känns lite tidigt att köpa julklappar men va fasen kan lika bra köpa när man hittar något och dessutom är det skönt att ha det gjort så slipper man tänka på det sen...har redan börjat göra listor och allt...nu kommer säkert moster ringa och säga att jag är så himla rekorderlig ;)

Ikväll blir det bio med Cecil och Andréa...vi har fortfarande inte bestämt oss om vi ska kolla i Malmö eller Trelleborg...Fame eller Flickan som lekte med elden! Båda känns som bra filmer...fast Fame är nog ändå den som lockar mest...vi får se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0