091023

Varför är det så att folk alltid ska höra av sig på morgonen när man har sovmorgon?
Imorse fick jag mitt första sms vid halv åtta...sen nästa vid nio och sen ringde telefonen halv tio!
Ingen sovmorgon för mig alltså...och då tänker man säkert men varför stänger du inte av telefonen...jo för det kan ju faktiskt va något viktigt...som jobb och det va det också halv tio!
Men ändå liiite störigt!

Vädret idag är ju bara tråkigt...grått och trist!
Riktigt fredagsmysväder!
Ska snart in en runda till skolan för lite omvårdnadshandledning...onödigt...tar längre tid med bussen än vad jag spenderar i skolan...men är det obligatoriskt så är det!
Har absolut inga planer för ikväll...blir väl en kväll framför tv:n...men innan dess en pw med Cecil och kanske lite solning :)
Hoppas alla får en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0