Ännu en väldigt ointressant dag...

...som jag ska spendera framför datorn skrivandes på en uppgift...1000 ord...klar idag tänkte jag!
Sen ska jag in till Malmö en runda och gå på en introduktion som säkerligen kommer va lika ointressant och onödig som dom andra introduktionerna vi haft...och sen när jag kommer hem är klockan mycket så då hinner man nästan ingenting förrän det är dags att gå och lägga sig igen och wips det är fredag!

Skitfint väder idag...man skulle ju tatt sig i kragen imorse när man vaknade och gått en runda direkt...men nu känns det som om det är lite onödigt när jag redan sminkat mig och fixat håret...palla duscha och göra om det...nä! Hoppas jag hinner hem till passet ikväll istället :)
Nä nu ska jag sluta göra en massa annat och börja skriva!
TFF vann hemma igår...undrar hur många som va och kollade på den matchen...mörkt, kallt och regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0