Cravings!

Ännu en dag i skolan...sjukt tråkig dag...en jätteonödig introduktion som givetvis va obligatorisk och sen en föreläsning som hade kunnat va intressant men jag va så trött så jag satt mest bara och ritade i mitt block...vi gick faktiskt i pausen så nu sitter jag här och tänkte att jag ska va lite duktig och plugga lite...ska skriva en uppgift om ledarskap...ganska tradigt...känns inte som om det är så relevant just nu men tydligen är det...

Igår provade jag och Andréa på step up...sjukt roligt va det...det lär nog bli fler gånger...synd bara att jag sjunger på måndagar...
Idag blir det core...hoppas det är lika roligt...låter iaf ganska kul :)
Nu ska jag snart steka lite lax och koka ärtor och morötter!
Har varit sugen på gröna ärtor hur länge som helst nu...haha konstig sak att va sugen på men jag kan inte hjälpa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0