Dags att tänka efter!

En liten snabbisblogg får det bli idag...har varit upp tidigt för att plugga innan praktiken...ska snart sticka dit...tänkte ta med mig böckerna om det skulle va så att det mot förmodan blir en lugn kväll...man vet ju aldrig och all tid är guld värd...tentan är på måndag och hela helgen praktiserar jag...hmm inte så bra...

Har alltid ångest när jag ska jobba helg...bara för att man vet att man inte kommer träffa sina vänner eller åka ut till familjen...har ju varit ledig i veckan men då är oftast ingen annan ledig...well ska inte klaga detta är ju sista helgen jag praktiserar...

Låg och lyssnade på iPoden igår innan jag skulle somna...har laddat ner en massa nya låtar bland annat med Whitney Houston...som faktiskt va riktigt bra...jag menar hon är ju rätt gammal i gamet och vem gillade inte I will always love you? Bodyguard är ju dessutom en film som man sett ett antal gånger! Så alltså en positiv överraskning att hon tagit sig upp ut knarkträsket och gjort en helt okej comeback!

Det finns anledningar till allt!!

Nu ska jag läsa en halvtimme till innan jag påbörjar min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0