Diverse tankar

Fy va skönt det är att vakna och bara kunna ligga kvar och gosa till sig i sängen...
Mådde mycket bättre imorse...kändes inte alls lika tjock i halsen...
Hoppas det bara va något litet som spökade som är påväg bort...tur jag inte gick ut igår hade nog inte pallat vakna och må dåligt idag...usch!

Söndag idag...och det betyder givetvis att jag snart ska bege mig ut till mamma och pappa...har redan ätit frukost, klätt på mig, kladdat på lite mascara och dratt ett par tag med plattången...
Är bara tvungen att läsa lite Almås först så jag inte får ångest över att jag inte pluggat...har redan plöjt igenom två kapitel...bra va? :)

Btw så va den sista filmen jag såg igår 17 Again faktiskt också ganska bra...jäkligt overklig vilket gör den lite mindre bra men han är ju så himla söt så det gjorde den väl lite bättre :)

Läste precis att IFK vann igår...tre första matcherna har alltså varit vinster...så jäkla roligt för killarna att det går så bra...speciellt när dom får höra hela tiden att dom är så unga...hoppas det fortsätter går lika bra...nästa gång dom spelar är det skånederby...det måste ses!!

Nu ska jag nog ringa pappa...pallar verkligen inte cykla ut i denna stormen...känns inte så lockande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0