En etapp över!

Ja då har det gått åtta veckor! Känns verkligen inte som att det va åtta veckor sen jag började på praktiken...har verkligen kännt mig hemma och det märktes idag när jag slutade alla va så gulliga!
God frukost blev det också och alla verkade så nöjda!
Så nu är det på det på nya ställen...nästa vecka spenderas i skolan och det ska bli rätt kul att få va lite med klasskompisarna igen!

Efter praktiken idag så gick jag direkt hem och la mig i soffan...somnade omgående...
Men efter ett samtal med Cecil så fick jag fart på röven och dammsugade, dammade och städade toan...så är det gjort inför helgen ifall det skulle va så att någon känner för att hälsa på :)
Nu väntar bara Criminal Minds sen ska jag gosa ner mig i sängen med den nya Dan Brown boken!
Hoppas verkligen den håller samma klass som Änglar och Demoner och Da Vinci koden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0