Every day holds a little dream

Ledig dag idag...sovit bättre inatt än jag har gjort på länge :)
Nog bara för att jag fick ett nytt nattlinne igår med långa armar så jag slapp förfrysa i min isbox till lägenhet!
Kom igång med pluggandet litegrann imorse men sen så fick jag bara nog så då drog jag ner till stan...lämnade lillebrors kostym på kemtvätt och sen tog jag mig en tur inom HM och köpte en till hoodtröja (den jag köpte förra gången va så himla mysig), ett par jeansleggings och en t-shirt...jag som inte skulle ha något höhö!

Har precis kommit hem från Louise...suttit och snackat med henne och Elina och gosat med den lilla gullungen Neo! Han växer så det knakar...och himla gullig är han! Man kan inte hjälpa att man blir lite sugen när man umgås med småttingar...men det va som Elina sa: Det är rätt skönt att kunna lämna över dom när dom gråter!
Ja jag håller med :)

Nu ska jag snart sätta in baconlindad kyckling i ugnen...sockerärtor till...gott!
Sen kommer Andréa och så är det ju GA idag :D
Böckerna stirrar på mig men jag är så omotiverad så det finns inte...har nog aldrig kännt så här inför en tenta...som om jag verkligen inte kan något till hundra procent...scary...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0