Fantastiskt, underbart...

...helt jävla amazing...jag är så glad!
Kan checka av en tenta till :)
Klarade omvårdnadstentan...nu endast två kvar! Det börjar närma sig!

Har dessutom haft en riktigt härlig helg...igår blev det först köksbordsletande med moster runt i Trelleborg, Anderslöv, Svedala och Malmö...sen hamnade vi på Möllan och handlade en massa god mat i Kinaaffärerna och i bagariet och lite sånt...så jäkla skoj...vilket myller av nationaliteter!
Sen blev det mys med Boel...passade ju hennes jättegoa systerdotter Iris...vilket litet charmtroll!
När Iris hade somnat spelade vi Wii i fyra timmar...så jäkla roligt...och sen blev det film!
En hel del analyserande blev det så klart också...men det behövs eftersom killar är väldigt svåra att förstå...och allt är så himla jobbigt...men ibland är det bara att inse...svin!
En cykeltur hem i kylan och vem möter jag på vägen om inte sweetnos Jessica :)

Idag ringde mamma redan halv elva och sa att vi skulle hem och käka lunch hos deras kompisar där dom hade varit på 50-årsfest igår...god buffé och vilka tårtor! Så då fick man ju va lite trevlig i ett par timmar...men det va rikgit kul...gick därifrån med Whitney Houstons nya skiva :)

Och nu ligger jag här i lillebrors säng...har precis kollat på Flickvänner från förr...ja det va ju en sån där behöver-inte-tänka-jag-vet-redan-slutet-film! Men sånt är rätt skönt en söndag!Nu är det One Tree Hill och sen är det säsongspremiär av Gossip Girl...det har man ju inte längtat efter...nä inte alls :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0