Fight or flight...

...det har med adrenalin att göra har jag fått lära mig i skolan...en inbyggd mekanism som alla har...slåss eller fly...tom djuren har den ju...men jag vet inte varför jag började tänka på det...haha...
Kanske för att jag måste ta tag i pluggandet och gärna vill fly...eller slåss med boken kanske...usch det är inget roligt att bara sitta och läsa och läsa...fast jag ska faktiskt korrigera min omvjournal så det blir lite skriva första...

Nu har jag iaf precis diskat, dammsugit, tvättat golven och städat toan...tänkte ta mig en pw imorse men det är ju värsta stormen ute så jag tror jag hoppar det idag...ingen Cecil som pushar mig ju :(

Skönt det är att va ledig men ack va svårt det är att hitta någon annan som också är ledig...jag som kände för en fika idag men har redan fått tre "Tyvärr jag jobbar"-sms tillbaka :(
Får ta en runda i stan själv...helt okej det med :)

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Hade jag bott närmre dig hade jag gärna fikat idag. :) Kajsa sa att det blåste jättemycket hos er. Här blåser det knappt alls tycker jag. Hoppas det sprider sig hitåt, jag vill ha STORM! Hehehe. :) Puss!

2009-10-01 @ 12:17:43
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: Hanzii

Äntligen kan jag också ta fika lite när jag vill, härligt och som jag längtat efter det... Men det blev ändå inte riktigt som jag hade tänkt mig för NI ÄR JU INTE HÄR!!! Haha ja man kan då inte få allt här i världen, man får vara glad för det lilla ;)

2009-10-01 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0