Halvhelg trots allt!

Min handledare är toppen :)
Igår sa hon till mig att jag får va ledig imorron!!
Eftersom tentan är på måndag så tyckte hon inte att jag behövde komma...skönt...lite fler timmar att läsa på :)
Gårdagen va allmänt hektiskt och mycket att göra...men med anteckningsblocket i handen hela tiden så glömde jag inget och det gick väldigt bra...sju patienter är väl rätt okej ändå!

Så nu ska jag bara göra denna kvällen också sen är helgen slut!
Idag blir det hämtemat och förhoppningsvis lite mindre patienter!
Kanske en film med sjuklingen Carro ikväll...får se hur trött jag är och om hon har piggat på sig...
Varför blir man alltid så himla festsugen när man inte kan festa...oohh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0