Idag är jag

...det är faktiskt min dag idag...min namnsdag :)
Fick två jättefina presenter av mamma och pappa när jag kom hem till dom idag...en pyjamas med långa armar för att där är så jäkla kallt i min lägenhet och en randig t-shirt! Tackar så mycket!

Haft en riktigt rolig dag på praktiken idag...nu är det ju inte så många veckor kvar och givetvis börjar man känna sig riktigt hemma! Ja det blev en del skratt idag...
Kom hem och somnade...ovanligt va?! Med Almåsboken i knäet...
Sen väckte mormor mig så pratade jag lite med henne och sen ringde mamma och bjöd hem på middag så nu sitter jag här och har precis ätit pappas jättegoda pyttiris...haha låter knäppt men det är riktigt gott!
Väntar på lillebror och en bamsekram när han kommer hem från träningen!
Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag! Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0