I'm on the go

Första julklappen inköpt haha knäppt...men känns rätt tillfredställande ändå!
Råkade så klart hitta en jättefin jeansklänning i svart/grått...så nu bor den hos mig...
Jag har ett problem och jag vet om det men jag kan bara inte förmå mig att försöka göra nått åt det...jag kan inte spara pengar...jag måste bara handla när jag ser något som är fint och sitter bra...jag tror jag har det efter min mamma...så jag skyller helt enkelt på henne :)

Efter många om och men så bestämdes det tillsist att det blir bio här i Trelleborg...jag och Cecil ska se Flickan som lekte med elden...med middag på Harmony innan!
Hoppas bara det inte händer Cecil något mer för det har verkligen inte varit hennes dag idag den stackaren...ska försöka göra henne på bättre humör ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0