Ja, varför inte?

Jag känner mig inte alls något vidare...kroppen känns sådär influensaöm och jag fryser hela tiden och halsen börjar tjockna...this is not good!
Jag vill inte bli sjuk nu...imorron ska jag jobba och det kan jag inte missa behöver ju pengarna...sen är det fest på kvällen och nu när jag faktiskt bestämt mig för att följa med så vill jag ju inte skita i det...oohh...kurerar får det bli!

Idag har jag varit med på en höftoperation...en totalplastik...bytte ledkula och alltihopa...riktigt häftigt va det...och jag hade sån tur att det va en riktigt undervisande läkare...han berättade och visade hela tiden så nu känns det som att jag fattar lite mer iaf :)
Så himla intressant det där med cement och hur man får det att faktiskt passa och så...ja en riktigt rolig dag (satte två PVK:er på första försöken höhö)...va så himla allert hela operationen för att inte missa något och det tog ut sin rätt sen, va så himla trött och hungrig efteråt...men som tur va fick jag gå hem direkt efter operationen för min handledare...
Det fanns inte så många alternativ när jag kom hem mer än att lägga mig i soffan och somna direkt...

Och nu sitter jag här med en massa kläder på mig för att frysa lite mindre...filtar och allt...
Carro, Sabina och kanske Andréa ska komma hit ikväll och kolla Idol och så ska vi käka mat från A9...haha ja gud va vi lyxar till det bara sådär :)
Har förberett för riktigt hög mysfaktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0