Jag skulle aldrig sagt något...

...varför sa jag något om biverkningarna till influensavaccinet igår?
Dumt dumt dumt...började få ont i kroppen och frysa när Joel kom och kollade GA med mig så jag gick och la mig direkt efter det och sen har jag frossat hela natten, haft ont i kroppen och i huden och mått illa...huvudvärk fick jag senare...nice eller? Inte skulle jag säga...
Nu mår jag dock bättre så det stämmer väl som dom säger att man kan bli sjuk men att det går över snabbt..kul va det iaf inte...nu ska bara det ömma i kroppen gå bort sen är jag nog helt återställd!

Bytte från sängen till soffan vid ett-tiden...sen har jag sett tre filmer och mamma och pappa kom hem med middag och lite annat som jag behövde till mig :)
Imorron är jag ledig som tur är så jag missar inte fler timmar på praktiken...men förhoppningsvis är jag frisk tills imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0