Kommer inte på någon rubrik

Skönt kan man nog inte säga men nu är det iaf över tills resultatet kommer...ja alltså jag har ju skrivit tentan idag...kändes helt okej men man vet ju aldrig...idag blir det iaf inget plugg det kan jag lova :)

Va nere i stan för en stund sen och tittade in hos Cecil på hennes nya jobb och vips så blev det lunch tillsammans med henne...trevligt...en snabbis dock men det va längesen vi träffades så det va kul!

Ikväll blir det handboll med Andréa och Jessica...ännu en måndag som kören får va utan mig...ja usch va jag är hemsk men vill ju inte missa handbollen det är ju derby idag!
Nu ska jag sätta på en film...känner för lite Twilight tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0