Lista!

Jag behöver/vill ha/suktar efter:
- Sömn...se förra inlägget...
- Färg till min schablon...en snygg grå färg som skimrar...
- Inte mer underhudsfett men nog en filt med värmeslinga...fryyyser!
- Pengar...gärna i överflöd...
- Ett par nya klackar...jag vet, varför? Men jag känner bara att det är längesen...
- Dan Browns nya bok...haha nä visst den fick jag med posten idag :)
- Dawsons Creek-boxen...inte nerladdad...jag vill ha med fodral och allt...
- Sömn...zzzz!
(Obs! Detta är ingen önskelista till julklappar Katta bara sånt jag vill ha just nu okej!)

Varför skriver jag detta? Bara kände för det...måste göra saker för att inte somna...kan inte J och A komma snart...keeping me up!
Jag gillar inte Spencer i The Hills...han verkar riktigt panndö!
The Hills-maraton...det blir man konstigt nog hooked on...fast jag inte tycker det är särskilt bra...ge mig styrka...
Nu ska jag göra te...grönt...vanilj...med mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0