Locka mig inte sådär!

Tröööött jag är så trööött! Ögonlocken hänger vid knäna känns det som...
Hata att ha flera tidiga mornar på rad...det bästa med sjukhusschema är att jobba kvällar ibland för att bryta av men icke denna veckan nä...jag avundas verkligen inte alla människor som måste gå upp tidigt 5 dagar i veckan...dock jobbar dom aldrig helger...hmm knivigt...
Imorgon är sista dagen på praktiken...tråkigt...så idag va jag och handlade frukostgrejor till imorron...får ju visa min uppskattning över hur bra och trevliga alla på avdelningen varit!
Måste bara gå upp så jäkla tidigt för att hinna handla bröd...usch!
Men det kommer nog kännas lite vemodigt...nu ska man ju på nya ställen varje vecka...på topp hela tiden...det tar musten ur en...

Efter min lilla utflykt till Maxi så blev det en halvtimme på löpbandet och sen en kvart på bollen...gillar verkligen pilatesbollen...fast man känner situpsen i magen så är dom överhuvudtaget inte jobbiga att göra...nice :)
Nu väntar jag på Linkan och Andréa som ska komma hit och umgås lite...GA idag ju!
Snart helg...denna veckan har verkligen flugit iväg...guuud va jag vill krypa ner under täcket i min säng just nu...ser så lockande ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0