One way or another...

..I'm gonna find ya I'm gonna get you get you get you get you...det låter nästan lite stalkeraktigt...
Fick låten på hjärnan precis...eller hur kan man få den hjärna...den sätter sig liksom inte fast som ett klistermärke utan jag fick den i hjärnan eller hur man ska säga egentligen...jaja...skitsamma...den passade mitt sinne bra iaf :)

Så idag va det tillbaka till praktiken...va på rullande idag...det betyder att man har hand om patienterna som ska ner till op och upp från ÖVA! Jag har satt KAD, PVK, dropp och gett mediciner...kul va? Ja dagen har iaf varit händelserik till viss del...jag fick gå tidgare så em va alltså ganska så slö!
Jag har även vaccinerat mig för den nya influensan så nu sitter jag spänt och väntar på biverkningarna...på praktiken så hade folk fått allt från yrsel, till väldigt ont i armen, till alla influensasymtomen ja you name it...där va tom en som hade blivit inlagd från en annan avdelning med domningar runt munnen!
Jag håller givetvis tummarna för att inte få något...meen jag kanske får en helt ny biverkan...gärna tjockare hår eller ett par kilos viktminskning utan att göra något haha!

Ikväll kommer förhoppningsvis min lillebror och myser lite med mig...han hade tydligen blivit helt hooked på Greys Anatomy så han erbjöd sig att ta över Hannahs plats!
Tror jag ska gå och göra middag...blir gryta med gröna linser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0