Perifer alldeles iskall!

Detta vädret passar så jäkla bra till mitt humör...känner mig så...ja jag vet inte riktigt...inte ledsen...inte nere...mer bara tråkig...ensam...och då börjar det regna...jepp...där satt den liksom...
Dessutom skulle jag just nu vilja sparka min hyresvärd på smalbenet...här är så jäkla kallt...jag skulle kunna ha vantar på mig hela tiden...
Visst blir man kallare av att sitta stilla vilket jag gör ganska mycket när jag pluggar och sitter vid denna apparat men jag kan ju inte heller springa runt här i lägenheten för att hålla värmen...då skulle ju golvet slitas upp och grannarna undra om jag har blivit galen :)

Va iväg på seminariet innan idag...ja det va lärorik så klart...fick dock sluta tidigare för en annan tjej i gruppen hade det jobbigt på sin praktikplats och va väldigt ledsen så våra lärare var tvungna att fixa där...känns himla skönt att veta att jag har en så bra praktikplats och känner mig himla hemma där!
Satan va jag tjatar om min jäkla praktik men det är ju där jag spendera den mesta tiden just nu...

Min goa mams och paps hämtade upp mig så jag fick handlat lite idag också när dom ändå skulle dit...skönt slipper jag tänka på det nu i helgen när jag inte har tid...sen hem och fixa middag...idag försökte jag mig på kålpudding...inte alls lika god som farmors men den gick ner...
Nu inväntar jag Criminal Minds eftersom det va fortsättning följer förra torsdagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0