Right on

Då va det lördag igen...jepp...
Igår blev det Harmony med Cecil...jättegott!
Sen blev det bio i Höllviken...vi va såna tidsoptimister och trodde vi skulle hinna till bion i Trelleborg men ack nä så vi körde dit istället...där va fullbokat...men trots att Cecil var förförljd av otur denna dag så var det några som inte dök upp så vi fick plats trots allt :)
Filmen va helt ärligt en besvilkelse...jag tyckte den första va jättebra...har inte läst böckerna och denna va bara klyddig...men ja nu måste jag ju se trean också...
Härlig mysfredag blev det iaf...trots att vi missade Idol haha!
Och en härlig överraskning när jag kom ut från bion...precis vad jag behövde :)

Nu ska jag iväg med moster och leta köksbord...vill ha ett vitt, runt med klaff...finns helt enkelt inte...men jag kanske har tur och hittar det idag!
Sen ikväll blir det barnpassning tillsammans med Boel...hennes systerdotter Iris ska passas!
Så ännu en myskväll väntar...kanske en överraskning ikväll också...hade varit nive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0