Snopet...

Halsduken var slut :(
Så jag gjorde en helomvändning och gick in på ICA istället...köpte ingredienser till kanelbullar...dom blev skiiitgoda...så nu är hela frysen full och bara väntar på att folk ska komma hit och fika...välkomna :D

Har varit himla flitig idag faktiskt...tvättat, dammsugat, bytat lakan, pluggat, ja och bakat såklart :)
När jag stod och knådade degen kom jag på att jag inte har någon kavel...så vad gör man joo man tar en rund vas och klär in den i plastfolie...funkade helt okej som kavel :)
Fick mig en liten runda med cykeln också eftersom jag va tvungen att ta mig bort till entré och hämta ett paket!
Nu kollar jag Tinas cookalong men väntar egentligen bara på en sak...Svenska Hollywoodfruar!!!!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0