Someone to blame!

Hemkommen från en (får väl erkänna) ganska intressant introduktion om hemsjukvården...inte det roligaste ämnet men en helt okej föreläsare!
Kändes sjukt att åka in och möta alla som var påväg hem...kan säga att det kom en hel invasion med byggkillar från nybygget...jag gillar män i jobbekläder aaauch :)
Lite avis på Andréa som ska jobba med bara en massa män ;)

Så nu sitter jag och kollar på The Hills...som vanligt...en ny upptäckt för idag...min favorit Brody har en väldans ful flickvän...bara så ni vet liksom! Men han ser ju säkert något hos henne eftersom han är tillsammans med henne...tycker dock han kan satsa på Audrina istället!

Va i stan en runda med mamma innan i förmiddags...väldigt mysigt va det att umgås med mams lite...fick dessutom en jättefin klänning som jag ska ha på lördag :)
Och jag gick rakt på en bh som va på rea och som satt som en smäck när jag kom hem och provade den...skitbra :)
Sen käkade vi lunch hemma hos mig och snackade en massa!
Blev helt enkelt inte så mycket pluggande för min del...men jag får skylla på mamma idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0