Sunday and still hanging on

Konstigt hur saker kan utvecklas...
Igår på praktiken trodde jag att en kväll i soffan väntade mig när jag kom hem men icke...efter ett sms av Andréa och inte speciellt lång betänketid av mig (typ två sekunder) så blev det istället för hemmakväll utgång!
Snabbt som attan fick jag fixa mig när jag kom hem och vid tio-tiden intogs den första alkoholhaltiga drycken...lite sorgedricka för att Sverige inte ska spela VM...skit helt enkelt...
Men sen löpte kvällen på...härlig förfest och härligt folk så klart!
Blev Magget...och sen trodde vi att vi skulle in på Uppenbar men då va klockan så mycket så det va ju inte lönt...nattamad blev det istället...
Vi va optimister och gick hem till NL för efterfest...men när vi väl stod utanför så va alla så jäkla trötta så vi skildes åt och gick hem och sov istället...

Världens ohärligaste skoskav pryder mina hälar idag och illamåendet har fortfarande inte släppt!
Men pluggat har jag gjort ändå i mamma och pappas soffa...känns dock inte helt hundra inför imorgon...men det får blir som det blir!
Hoppas på en snabb vecka...ledig fredag, lördag, söndag :)
Nu ska jag se klart Superman returns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0