Supernatural

Mitt huvud vill inte alls som jag...varför kan man inte ha en såndär övernaturlig kraft så att när man lägger handen på boken så bara kan man allt som står där...I wish!
Ska snart iväg på ett seminarium men har försökt va lite flitig och plugga nu innan...det går inte så jättebra...jag är alldeles för trött på Almås...eller på omvårdnad och sjukdomar överhuvudtaget...hur vill dom att vi ska kunna så mycket? Nää för vi ska ju redan kunna det...haha eller hur...

Igår sökte jag kurser till nästa termin...ifall jag inte skulle få nått jobb...men jag hoppas ju givetvis att jag ska ha turen att få nått jobb här i Trelleborg...håll tummarna i januari!
Fanns dock en hel del intressanta kurser att läsa...dock inte mycket som kunde byggas på min utbildning men jag får väl ta ett halvår och bara läsa sånt som jag tycker är roligt!

Igår kom Andréa och hälsade på mig och kollade på GA...bjöd henne på mina fantastiska kanelbullar :P
Jag tror dom va uppskattade!
Fick ett gulligt sms av Hannah...vi får helt enkelt sakna varandra på avstånd varje onsdag!
Nä nu ska jag fortsätta...motvilligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0