Tji fick jag!

Inget Malmö blev det ikväll och därmed inget festande...min kropp är nog tacksam men mitt sinne gråter...
Idol med flickorna igår gjorde sitt när jag efter att dom hade gått gick och la mig direkt men kunde givetvis inte somna...så när klockan ringde imorse ville jag mest bara skjuta mig själv...men upp gick jag...och jag ljuger inte om jag säger att jag nog lätt gått 20 000 steg på jobb idag...dagen bara försvann och rätt som det var så var det dags att gå hem...så himla skönt när det känns så!
Trodde jag kunde sova en timme efter jobb och sen vara fit for fight igen men när klockan ringde efter en timme så ville jag bara sova mer...så fast att det tog emot att lämna Cecil i sticket så fick jag tacka nä till att följa med på fest...istället blev det en tur ner till Hemmakväll och låna tre filmer och köpa godis!

Så först såg jag Bedtime Stories och den va väl ganska okej...skrattade högt för mig själv ett par gånger...
Och nu har jag precis sett He's just not that into you (svenska översättningen är så jävla dålig, Dumpa honom)...shiiit vilken bra film...pirr i armen fleera gånger...och alla är ju så snygga i den filmen...
Vilka tankeställare man fick av den...den passa så bra in på en massa man själv varit med om eller överanalyserat sönder...så jag kanske fattar nu...varför tittar man på telefonen hela tiden? Han kommer ändå inte höra av sig för isf hade han redan gjort det...eller varför träffas vi aldrig? Hade han velat hade vi gjort det...så simplet är det och ändå hittar man pyttesmå förklaringar till allt...ja man lärde sig mycket!
Kanske är det som Carro sa till mig igår bra att jag lever fullt ut isf :)
Men filmen slutar ju iaf med att man aldrig ska sluta hoppas typ...och nä det ska man väl inte...

Nu ska jag sätta på 17 again...lite ögongodis...Zac Efron...
Och viken filmkväll det är dessutom...regnet bara öser ner och det blåser och jag har tänt varenda levande ljus som jag har i hela lägenheten...himla mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0