Vela hit och vela dit...

...idag blev en minst sagt oplanerad dag...
Lunch med Cecil blev det som planert...Bönornas goda bagel!
Jag och Andréa gick en runda i stan efteråt...kollade lite mobiler!
Sen stack vi inom Cecil på The Phonehouse...och då fick jag en knäpp och fick för mig att jag ville ha en liten 10 tums dator...men eftersom den blev ganska dyr inne hos Cecil så bestämde jag och Andréa oss för att sticka till Malmö och Net on Net...tur för min del eftersom Sebban är i Västerås och Andréa därför har bil!

Men någon dator blev det inte...jag velade lite och sen lite mer och sen nä...det får vänta...
Blev en tur inom Stadium också för att kolla på vinterjackor...
Sen hem här och fixa tacos och nu sitter vi här i min soffa och kollar på Ugly Betty!
Härlig ledig dag eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0