Always look on the bright side!

Ska försöka att verkligen inte alls vara negativ bara för att jag är mindre pigg :)
Haft en hektiskt dag på praktiken men oj vad man lär sig mycket...ibland vet jag inte hur jag ska hålla reda på allt och man är så jäkla rädd att man ska glömma någonting...men änsålänge har det känts ganska okej...för att va andra dagen så gick det ganska smärtfritt...

Fick gå lite tidigare idag för min handledare...vi slutade halv två men fick gå redan ett :)
Så nu väntar en tur ner på stan och köpa lite grönsaker och yoghurt...hade varit roligare med kläder (eller godis ooohh va sugen jag är) men har lovat mig själv att det inte ska bli mer kläder (eller godis) denna månaden...måste ju finnas någon hejd på spenderandet...
Sen blir det städning och plugg...kanske inte så mycket pluggande...det berors på om Andréa svara på mitt sms och vill umgås lite ikväll...annars blir det kanske en av filmerna jag köpte på mikaeli...
Shit ens liv är verkligen one way hela tiden...inte ofta det viker av precis..
Ska iaf bli jäkligt skönt med sovmorgon imorron...ville verkligen kasta klockan i väggen imorse...

Imorron ska jag få krama Hannah :)
Och höra allt om hur hon haft det uppe i Växjö som nybliven student...spännande :)
Liiiten tupplur nu kanske...ska man tillåta sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0