Amen va löjlig...

Kom på mig själv med att sitta att le efter intervjun med Zlatan före matchen...kändes lite knäppt att sitta här själv och bara le och fnissa...men hur kan man inte bli glad av att se hans smile och hans härliga stil...avslappnad och ja härlig!
Och sen ska vi ju inte tala om hur fenomenal han är....lite tur kanske men ändå...räddaren!

Jag och Cecil hade en riktig feelgood kväll men en bra film, kaka och godis haha vilka monster vi är :)
Mysigt va det iaf...
Sen satte vi på Ice Age 3 men med en halvtimme kvar av filmen somnade Cecil och mina ögon gick i kors så då fick Cecil snällt köra mig hem så jag fick kasta mig i sängen!

 Så här såg vi dock inte ut igår...då va det mjukis fullt ut!

Idag blir det plugg...sen kommer mamma, pappa, Joel och moster på middag hos mig!
Ska baka björnsbärspaj och bjuda hit mormor, morfar och farmor på kaffe också tror jag...får se hur långt jag hinner med pluggandet först...men man kan ju likabra ta alla på en dag :)
Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0